PDA

View Full Version : Sweden 31/12: RS6 vs RS6 Vbg-Hbg



snabb_rs6
January 2nd, 2007, 21:32
31.12.06 I drove from Varberg to Helsingborg in Sweden and I raced with an equal RS6 avant from Lund-Sweden, several parts of this road.

I had a really, really fun.
My wife, and kids, sitting in our vehicle, were not that satisfied as I was.

my question:

-Are you a member here?

Gray RS6 avant reg nr XUX

Aronis
January 2nd, 2007, 23:57
I'd pay to see the look on your Wife's Face....LOL......

JavierNuvolari
January 3rd, 2007, 00:07
I'd pay to see the look on your Wife's Face....LOL......

:hihi: me too ;)

LU-RS6
January 3rd, 2007, 01:14
My little daughter has a problem with any speed below 160 km/h. Guess she likes the noise the wind makes and the lights flashing by...any slower speed and she cries :cool2:

snabb_rs6
January 10th, 2007, 00:31
I'd pay to see the look on your Wife's Face....LOL......

My english is not that good, so Im going to write in Swedish language, so we get all deatails right, any member from Sweden,please feel free to translate to English for members from other countries here:

Den andra audin accelererade bra mycket fortare än våran, det var bekymrande.
Men han hade också en v-max spärr på 250kmh vilket jag snabbt märkte.
Vägbanan var blöt, och att ligga en bil i röven och sniffa i 250kmh när vägbanans vatten piskar mot vindrutan är inget jag gör om.
Man ser absolut ingenting. Frugan satt direkt bakom förarstolen, och slog mig i bakhuvudet när det gick över 190 kmh.
Men jag var så uppspelt att det knappt kändes.

Efter en stund sade hon:
-Nu har du kört ifrån honom två gånger, nu räcker det!
Och så fick det bli.
Vi åkte därefter följe, i ca 110 kmh. Plötsligt dyker det upp en honda civic eller nåt liknande från ingenstans, och varvar som faan. Jag som låg sist, var inte speciellt intresserad av ytterligare ett race, däremot tog den andra RS6an upp jakten, och de försvann framför mig i ett moln av regn och dimma.
Det tog inte fem sekunder så säger frugan:
-Ska du inte köra ikapp dem??
-Haha, jag var inte sen, lättpåverkad som man är!

Det tog en stund, ja ser hondan, den flyttar på sig och blir omkörd.. men audin va borta. Den hade vunnitmot hondan med hästlängder.. :addict:
Jag behövde nog en 30 sekunder i 280kmh så var jag ikapp killen igen, som gjorde tummen upp, blinkade och svängde av motorvägen.

Klart roligaste upplevelsen hittils!

Och Hondan såg vi aldrig mer igen..

Ruergard
January 10th, 2007, 12:16
My english is not that good, so Im going to write in Swedish language, so we get all deatails right, any member from Sweden,please feel free to translate to English for members from other countries here:

Den andra audin accelererade bra mycket fortare än våran, det var bekymrande.
Men han hade också en v-max spärr på 250kmh vilket jag snabbt märkte.
Vägbanan var blöt, och att ligga en bil i röven och sniffa i 250kmh när vägbanans vatten piskar mot vindrutan är inget jag gör om.
Man ser absolut ingenting. Frugan satt direkt bakom förarstolen, och slog mig i bakhuvudet när det gick över 190 kmh.
Men jag var så uppspelt att det knappt kändes.

Efter en stund sade hon:
-Nu har du kört ifrån honom två gånger, nu räcker det!
Och så fick det bli.
Vi åkte därefter följe, i ca 110 kmh. Plötsligt dyker det upp en honda civic eller nåt liknande från ingenstans, och varvar som faan. Jag som låg sist, var inte speciellt intresserad av ytterligare ett race, däremot tog den andra RS6an upp jakten, och de försvann framför mig i ett moln av regn och dimma.
Det tog inte fem sekunder så säger frugan:
-Ska du inte köra ikapp dem??
-Haha, jag var inte sen, lättpåverkad som man är!

Det tog en stund, ja ser hondan, den flyttar på sig och blir omkörd.. men audin va borta. Den hade vunnitmot hondan med hästlängder.. :addict:
Jag behövde nog en 30 sekunder i 280kmh så var jag ikapp killen igen, som gjorde tummen upp, blinkade och svängde av motorvägen.

Klart roligaste upplevelsen hittils!

Och Hondan såg vi aldrig mer igen..

First, awesome race. Would love to see you the faces of your family members! :D

I'll give the translation a try!

"The other Audi accelerated much more quicker than mine, that worried me. But he also had the v-max limiter at 250 km/h wich I soon noticed!
The road was wet, and to lay right on the tail on a car in 250 km/h when the water from the road whips the windshield is something I won't do again.
You don't see a thing, my wife sat in the backseat behind the drivers chair and hit me in the head everytime the speed got over 190 km/h. But with the adrenaline rushing through my body I didnt even notice.

But after a while she said:
- Now you've passed him twice, that's enough!
And that's what happened!

After that we cruised both cars togehter at 110 km/h. (Legal speed here in Sweden on the highways for you who doesn't know.)
But suddenly a Honda Civic or something comes up from nowhere, revving like crazy. I was driving last and wasn't that interested in a another race. The other RS6 wasn't slow to pick another fight though, and disappeared in a cloud of water and fog.
It didn't take five seconds, then she said:
- Ain't you going to go after them?
- Haha, I wasn't late to do exactly that! Easy influenced as I am.

It took a while, then I spotted the Honda, it moves and get's passed easily. But the other Audi was gone. It had kicked the Hondas ass by far... :addict:
I needed about 30 seconds at 280 km/h before I cathed up with the guy in the RS6 again. He did thumbs up, twinkled the indicators and turned of the highway.

My best experience so far!

We never saw the Honda again..."

LU-RS6: Haha, awesome daughter you've got there! :dig:

JavierNuvolari
January 10th, 2007, 12:37
Niiiiiiiiiiice !! great write up and awesome fun!, keep them coming ;)

LU-RS6
January 10th, 2007, 12:44
He did thumbs up, twinkled the indicators and turned of the highway.


I LOVE that, just general respect and friendliness between fast drivers. I can truly enjoy the feeling of for example letting slip in a fast car on your lane because he is approaching a truck or a slower car..I just love people who actually THINK behind the steering wheel.



We never saw the Honda again..."


I bet that guy also had the time of his life though :D



LU-RS6: Haha, awesome daughter you've got there! :dig:

Just wait till she becomes 18, then you really have to watch your back :D Don't worry, still 17,5 years of not getting your ass whooped to go :bye2:

snabb_rs6
January 10th, 2007, 20:50
mayheN : First class translation, thanx!

bbigman2000
January 10th, 2007, 21:36
Great Stuff fellas.