PDA

View Full Version : to you who live in germany - audi clothing



Skaala
November 15th, 2006, 16:40
On several non-german boards, including the norwegian vw-audi board there have been discussions on how to get hold of audi merchandise. The German audi webshop is loaded with cool stuff, but they don't ship outside germany.

Does anyone know any other place to get hold of any of this? I have been trying to get hold of this jacket. It is the S-line teamjacket..

https://shop.audi.de/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?orderId=698774&quantity=1&catalogId=10051&categoryId=10101&productId=12817&parent_categoryId=10052&orderItemId=153162&Gr%F6%DFe=12824&langId=-3&catEntryId=12824&showBasket=y&storeId=10051&printImage=

Audiline
November 15th, 2006, 22:03
Hei Skaala

Tar det på norsk siden du bor i Bergen. Vi har et selskap (GmBH) i Dusseldorf ( et eiendomsselskap ). Jeg har selv tenkt å bestille diverse ting og få de sendt opp til Norge eller når noen skal opp til Norge, ta det med.

Hvis det ikke er alt for mye så kan vi sikkert ta med noe til deg

mvh Ivar

Skaala
November 15th, 2006, 22:39
^hei Ivar, siden jeg postet meldingen har jeg fått svar fra østerrike.
Skal nedover til østerrike i vinterferien, og har fått tilbud på en jakke fra Audi-Porsche Kufstein, det er på veien til dit vi skal bo.

Jeg fikk ikke så mye ut av de på størrelsen. T-skjorten min fra vw-audi club norwegen er XXL og litt for stor, mens Völkl jakken jeg fikk på quattro kurs på gol er i 4XL og litt liten. Hvis du har mulighet til å skaffe meg en jakke før mars 2007 bestiller jeg gjerne en i XXL av deg. Passer den ikke meg, kan jeg gi den til min far som også kjører Audi
:0: